ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 265 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
من باید فراموش کنم... من باید رها کنم...
من باید ببخشم و یادم برود تمام داستان های چرت چهارده سالگی ام را...!
اَه... من باید آدم بهتری باشم
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 308 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
حالا... دقیقاً در همین لحظه که سرم گیج میره... و چه خوب و ناب گیج می ره... تنها به این فکر می کنم که زبان مادریم از بیان احساساتم عاجزه... و خب صد البته که زبان دیگری رو انقدر خوب بلد نیستم که بتونه این خلاء رو پر کنه...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 244 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 277 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 275 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
شاید کمبودتان، نبودن اینستاگرام، یا شاید خیلی چیزهای دیگر که خودم هم نمی دانم، باعث می شود بیشتر از قبل به این جا پناه بیاورم...
این جا آرام است و اطمینان بخش تنها کلمه لازم است. آن چیزی که فراوون دارم.
این جا را دوست دارم... چند روز گذشته، تمام نوشته هایش را بارها مرور کرده ام. راضیم از هرچه گفته ام ... می خواهم آنچه باقی مانده است را فریاد بزنم. با تمام وجود ناگفته هارا بلند، بلندتر از همیشه بگویم...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 231 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
امشب یک لاکی در کیفم داشتم. کشیدمش و به خاطر آوردم دقیقاً ۲۲ بهمن دو سال قبل، اولین لاکی زندگی ام را تجربه. با عزیزترینم...
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 236 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08
اگر جرئتش را داشتم، تنها اگر کمی شجاع بودم، تمام دوستانم را وادار می کردم به نام دیگری صدایم کنند... تنها اگر شهامت مخالفت داشتم با تصمیم گیرندگان، با شخصیتم... با تمام مفاهیم و ارزش های چرتی که فرهنگی را ساخته است که با آن بزرگ شدم.
یک نام شاهنامه ای که با خودش قدرت بیاورد و جسارت...نامی ساده اما عمیقاً تاثیرگذار با تاریخچه ای به وسعت کشورم...
نامی مهربان تر با روحیات یک زن... که اطمینان بیاورد و نه سرخوردگی...
افسوس که چقدر ترسو و ناتوانم
ما را در سایت اندر امیدوارى دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196 تاريخ: سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 16:08